fbpx

Testimonial Category: pagina profesori

Dan Sima – formator (debate ninja)

Am întâlnit în comunitatea de debate, prin intermediul ARDOR, elevi, traineri, studenți și profesori capabili să inițieze și să potențeze schimbări pozitive în educație. Oameni care au înțeles și că schimbarea pozitivă în educație începe cu ei și continuă cu toți cei cu care ei iau contact. Un elev, după participarea la un singur concurs […]

Read More

Elena Manea – formator (debate ninja)

Pentru mine cel mai important moment a fost acela în care am identificat metoda dezbaterilor academice ca metodă prin care învățarea elevilor devine interesantă, utilă și mai ales eficientă. Cel mai sincer feedback referitor la metoda dezbaterilor l-am primit de la absolvenții mei, care mi-au confirmat că prin exercițiul dezbaterii și-au format competențe valabile în […]

Read More

Emil Lazăr – formator (debate ninja)

În învățământul românesc, educația nonformală este o posibilitate de a completa performanțele educației formale. Debateul este metoda de educație nonformală prin care se pot dezvolta competențele de gândire critică în rândul celor care învață și prin care poate fi facilitată transmiterea de cunoștințe în manieră argumentată pentru cei care predau. Cred cu tărie în puterea […]

Read More

Carmen Hodea – formator (debate ninja)

Pentru mine faptul că am descoperit metodele de educație deliberativă a fost gura de aer care m-a scos din monotonia cotidiană. Consider că debate-ul oferă o şansă tinerilor să-şi dezvolte capacitatea de a-şi forma principii, de a susţine idei, de a asculta atent argumentele altora şi de a schimba idei preconcepute. Totodată, dezbaterile dau posibilitatea […]

Read More

Oana Ghețu – formator (debate ninja)

Metodele utilizate la clasă trebuie mereu să răspundă nevoii elevilor de a fi „acolo”, de a înțelege că este vorba despre ei. Dezbaterile ne adâncesc mirarea, nu oferă răspunsuri, ci ne invită mereu să căutăm. Ceea ce este uimitor!

Read More

Genoveva Cerchez – formator (debate ninja)

Nu știu ce fel de profesor aș fi fost fără dezbateri, dar cu siguranță aș fi avut o abordare foarte diferită față de cea de acum, pentru că înainte de a fi de folos elevilor mei, dezbaterile mi-au fost de folos mie. În douăzeci de ani la catedră nu am găsit o metodă mai complexă […]

Read More

Sorin Atodiresei – formator (debate ninja)

Pentru mine întâlnirea cu dezbaterile academice a fost unul din cele mai bune lucruri care mi s-au întâmplat din punct de vedere profesional. Ele au reprezentat acea metodă cu adevărat activ-participativă care într-adevăr oferea ceea ce promitea pe „ambalaj”. Astfel, exersarea acestei metode mi-a oferit structură în gândire și în modalitatea de organizare a unui […]

Read More

Ana-Maria Costiuc – formator (debate ninja)

Mereu am afirmat că trei arte sunt mai importante pentru mine mai ales în a crea o lume mai bună și anume: pictura, a fi un profesor extraordinar și …dezbaterea. Pentru mine r dezbaterea reprezintă o modalitate prin care copilul poate nu numai să se dezvolte dar să devină și un adult responsabil capabil să […]

Read More

Mara Sofrona Perța – formator (debate ninja)

Aș putea spune că, din toată marea aceasta de non-formal cu care ne întâlnim la fiecare pas al carierei de dascăl, am gustat fiecare picătură, însă dezbaterile academice sunt, de departe, activitatea care mi-a oferit o altă perspectivă a ceea ce înseamnă a fi profesor! Team work, colaborare, gândire critică, inteligență emoțională, public speaking, comunicare, […]

Read More

Emilia Cîrdeiu – formator (debate ninja)

Dezbaterile mi-au oferit șanse multiple: modalități facile de comunicare cu toți elevii, dezvoltarea abilităților de comunicare între elevii participanți la activitățile Clubului DEBATE al liceului, satisfacția de a-i învăța și altceva pe elevi. Formările mi-au oferit prilejul de a aborda în altă manieră conceptele, de a învăța să pierd, precum și o deschidere deosebită spre […]

Read More